servei-empresa-camí de la creu.

El 12 de febrer vam fer l'activitat de servei juntament amb róvers,
vam anar a Sta.Eulàlia a ajudar a portar gegantons i ha organitzar una mica,
a tots ens va agradar molt i vam poder experimentar tant la part bona com la dolenta del servei, ja que ens va agradar molt portar gegantons però a l'hora d'organitzar la gent no feia gaire cas, però tot i així vam acabar bastant satisfets.
Les fotografies de l'excursió:

El dissabte 19 vam fer activitat de mati, en la que ens vam dedicar a preparar l'empresa, per fer-ho vam tindre ajuda externa la qual ens va ajudar molt i estem molt agraïts.
L'empresa consisteix en fer un vídeo promocionant el cau, en aquest vídeo sortirà un pioner fent que arriba tard, pel camí s'anirà reunint tota la branca, i de tant en tant sortiran flaix-backs on sortirem fent activitats, i quan arribem a l'escola sortirà tot l'agrupament.

Avui, dissabte 26 em preparat l'activitat per la pasqua pionera, el camí de creu, consisteix en fer una excursió en la qual es va parant i fent reflexions sobre diferents temes d'interès, per fer-la em fet petits grups, i cadascun s'encarregava de portar una reflexió, els temes son:
- L'avort i l'eutanàsia
- La dictadura
- El fracàs escolar, bullying, pressió de grup
- El maltractament d'animals
- La fòbia als ancians
- Les drogues
- Violència de genere

Els dos pròxims dissabtes no hi ha cau, però després ens esperen el camp, la tep i la pasqua.

Sempre apunt!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada!!!
Bona setmana blanca!!! jeje
Enric

Germán ha dit...

Molta sort a la TEP! xD

Anònim ha dit...

Hey Germán, ho em perdut tot!!

MARCEL

Sònia ha dit...

No ho em perdut tot...
Em guanyat un frisbee amb un SHARK dibuixat... i ara som famosos també hehe