FÈNIX

Revivim després d'un llarg temps inactius amb ganes!! Que millo per agafar el ritme que recordar aquell antihimne que cantavem a l'autocar de tornada al campament despres de la ruta....

Ves fent la moxilla que ens en anem d’escursió
Deixem la ciutat
Agafa la camisa la esterilla i el foulard
I avisa a l’Enric

Mes enllà de Barcelona, existeix un bon lloc
Com allà no es pot anar en coche
Ens hem de fotre

Pluja filla de puta per que no ens deixes pujar
Estem fins als pebrots.
Si volem menjar ens ho haurem de cuinar
Andres no em queda gas

El nostre soci Ignasi
Ens vol acompanyar
No te idea de muntanya
Però almenys sap parlar

Els llacs estàn freds però jo em penso banyar igual
Faig molta podor
Al nostre celiac li agrada abraçar
A tot desconegut

Ens ha perdut tot el oli
I no podem cuinar
S’ens enganxen les salsitxes
I la Celia es queixa

Vaig a fer el Mulleres
Els altres tres no puc
Entre pluja fred i boira
Juguem al domino

Vaig a fer el Mulleres
Els altres tres no puc
Entre pluja fred i boira
Juguem al domino
I arribarem per fi als 3000
Ja era hora

Cuan plantem la tenda sempre queda sota un roc
Que ens destroça el ronyo
Sempre has de pixar just avanç d’anar a cagar
Si no et mullaras.

Anirem tres dias al camping
I no sabrem que fer
Si em pixo a la piscina
Igual s’escalfa

Vaig a fer el Mulleres
Els altres tres no puc
Entre pluja fred i boira
Juguem al domino

Vaig a fer el Mulleres
Els altres tres no puc
Entre pluja fred i boira
Juguem al domino


Sempre a punt!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Per fi s'actualitza el blog!
Encara que molta informació del nou curs no hi ha..

pd: que no decaiga!


Núria

Anònim ha dit...

pacieeeencia....

Jonatan ha dit...

OMG! Ja ens fareu una demostració de com es canta aquesta cançó... I esperem que feu un segon single aquest estiu... o qui sap, potser un especial de Nadal, com la batamanta!!

Jonatan

Anònim ha dit...

aquest himne era inèdit fins avui!!!! quina creativitat... potser de cara a la ruta vinent s'hauria de deixar un full en blanc al llibret per a quan surti la creativitat!!!!
Us felicito fills!!! jeje
Enric

Anònim ha dit...

EL proper dia si veniu tots el cantem plegats!!
(també va per tú Enric jaja que s'et troba a faltar!!