Ruta de nadal 27-30 de Desembre

Arribem cansats de la ruta pero en marcel ja ens fa arribar la seva revisió de la ruta amb les seves sensacions!!

"Ara fa quatre dies, la UNITAT de pioners (i róvers) de l'aech, començàvem una ruta de Nadal en la qual tots em après coses noves i em viscut experiències inolbidables.

El 27 de dessembre, els de primer any de P/C (i algun de segon any), vam tindré el nostre primer contacte amb un refugi de muntanya, cosa que no crec que olbidem fàcilment.
Aquell dia també vam aprendre a fer-nos un arnés amb corda plana i a regularnos els crampons (cosa que hauríem d'haver fet havans)

El dia 28, vam anar del refugí de gressolet fins al refugí Lluís Estasen.
El camí, era més dur que el de la jornada anterior, peró tot i així, vam arribar al refugi cap a l'hora de dinar.
Com que a la pista hi havia gel, vam aprofitar per fer la practica amb els crampons i anar-nos acostumant.
La tarda la vam dedicar a fer el ronso, buscar cachés i jugar al gel. Però quan va caure la nit, vam haver de posar-nos seriosos per fer uns consells que van ser molt profitosos per tots. En acabar els consells, sopem i ens fem la motxilla per a l'endemà fer el Pedraforca.

El dia 29, els pioners i rovers ens disposavem a fer cim. La ruta d'ascens era per la tartera, cosa que reduïa la nostra velocitat d'ascens.
Al aribar al arribar a un punt en que ens costava caminar a causa de la neu vam posarnos els crampons i servir-nos del piolet , peró ara en una situació real.
No vam fer cim, ja que el ritme de la unitat va ser més lent del dessitjat, però l'experiencia ja no ens la treu ningú.
Com que el temps no ens sobrava, vam baixar al refugí i ens vam menjar una taronja i fruits secs per recuperar les forces i d'allà a la casa de colònies on ens esperaven les altres branques de l'agrupament.

Aquella tarda els róvers van portar la celebració en la qual tos havíem d'escriure un dessitg individual i un per etapa, i a la nit els pioners vam dur a terme un pica-pica d'alló més especial

Avui dia 30, per rematar els pioners havíem preparat una activitat sobre els Pokemon que ens ha ocupat bona part del matí i després em donat pas a la solemne entrega d'insignies.

I hauria de ser tot, peró en lletres no puc plasmar les emocions que he sentit aquests dies

Sempre a Punt!
Marcel"

Anònim ha dit...

Molt interessant!!!
Com es diria al Facebook: m'agrada!
Enric

Anònim ha dit...

Per cert, ja teniu les fotos a la web!!!!

Master YodaY ha dit...

Molt bé, tot i que hauries de tenir més cura amb l'ortografia, que hi ha coses que m'han deixat cec.
Però tret d'això molt bé.

Andrés

Germán ha dit...

Molt bona crònica, excepte el que comenta l'Andrés! xD

Bon any i ens veiem el dia 15!