L'empresa.

Durant aquests dies em estat preparant l'operació del 2 trimestre, consisteix en fer un vídeo promocionant el CAU, en el que sortirem els pioners i caravel·les i segurament també participaran les altres branques, el que volem aconseguir és que la gent s'apunti i sàpiga mes o menys que és el CAU. De moment no sabem exactament el que farem, però tenim algunes idees bastant bones.
La música que utilitzarem serà aquesta:


Aquest cap de setmana vem fer una escursió d'un dia a Centelles per fer una via ferrada.
I aquest dissabte anirem a fer l'activitat de servei.
Sempre apunt!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

siiiiiiiiiiiiiii!!!!!
estem on fire!!!!
enric

Anònim ha dit...

Ep!!! les fotos ja estaven penjades però no les podieu veure pq no estaven públiques, jeje!!!
Sort del follet informàtic que sempre està a punt!! Gràcies
Enric

Anònim ha dit...

No es poden veure les fotos de santa eulalia...

Germán ha dit...

Ànims amb l'empresa!!!!

Records des de la ciutat d'Aachen!

Anònim ha dit...

Germán, no et vas ni acomiadar de nosaltres!
Ens vas fer plorar!(bé, tampoc)

Marcel

Germán ha dit...

Cert Marcel! La meva idea era venir dissabte, però em vaig posar malalt i se'm va tirar el temps a sobre. Ja saps que, últimament, em poso malalt abans dels viatges importants!

Sempre a punt!